הרמטכ"ל במילים חריפות: "נתקוף ונפרק אותם, סינואר בן מוות"

קובי פינקלר 1 Comment on הרמטכ"ל במילים חריפות: "נתקוף ונפרק אותם, סינואר בן מוות"

הרמטכ"ל הרצי הלוי בהצהרה לתקשורת: "על המתקפה המתועבת הזו החליט יחיא סינוואר, הריבון ברצועת עזה, לכן הוא וכל המערכת שתחתיו הם בני מוות. אנחנו נתקוף אותם, נפרק אותם, נפרק את המערכת שלהם. עזה לא תיראה אותו הדבר. אנחנו נגיע למצב בו מי שהנהיג את עזה יוכה קשה. נפרק אותו. ומי שישאר שם, יבין היטב שדבר כזה לא עושים למדינת ישראל"

צילום: דובר צה"ל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום השישי למלחמת חרבות ברזל: הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי מסר לפני זמן קצר הצהרה לתקשורת, בה הבטיח לפרק את החמאס ואת ארגוני הטרור ברצועת עזה, שביצעו את הטבח הנפשע בשבת. "אנחנו חמישה ימים אחרי אירוע רצחני, אכזרי ומפתיע. הטבח של מחבלי החמאס הרצחניים, חיות האדם בילדינו, נשותינו ואנשינו הוא חייתי, לא אנושי. צה״ל נלחם בטרוריסטים חסרי רחמים שביצעו מעשים שלא ניתן לעלות על הדעת. בכל מקום שיש בו אנשים, בכל מקום שקיימת בו אנושות.

"על המתקפה המתועבת הזו החליט יחיא סינוואר, הריבון ברצועת עזה ולכן הוא וכל המערכת שתחתיו הם בני מוות", הדגיש הלוי. "אנחנו נתקוף אותם, אנחנו נפרק אותם ונפרק את המערכת שלהם. צה״ל תחת פיקודי מבין את גודל השעה ואת גודל המשימה המוטלת על כתפינו".

הרמטכ"ל הודה כי הצבא נכשל במשימתו במתקפת הפתע: "צה״ל אחראי לביטחון המדינה ואזרחיה ובשבת בבוקר בעוטף עזה לא עמדנו בזה. אנחנו נלמד, נתחקר אבל עכשיו זו עת למלחמה. בשעות הקשות האלה אני רוצה שתדעו, צה״ל כאן, כוח המגן של מדינת ישראל בכל עוצמתו, יכולותיו ובעיקר אנשיו הנפלאים. אני מאוד גאה לעמוד בראשם של מפקדים וחיילים הנכונים להילחם בחירוף נפש ובנחישות. ביניהם אלפים רבים של חיילים וחיילות במילואים שעזבו הכל ברגע אחד והגיעו כדי להילחם, כדי להגן על הבית.

"הייתי בשטח, ראיתי את הזוועות ראיתי את התמונות. שוחחתי עם מפקדים ולוחמים שלחמו בשטח". הרמטכ"ל הוסיף כי: "לצד הזוועות של האויב, מתגלים גם מעשי גבורה של האזרחים, החיילים ואנשי כוחות הביטחון וההצלה שלנו. הם לקחו את מה שהיה להם ויצאו להילחם קדימה ולעצור את המתקפה הזו שלעיניהם רק דבר אחד – להציל חיים.

"מחיר המלחמה כבד וקשה, אני משתתף מעומק הלב, בצערן של המשפחות השכולות שאיבדו את היקר להן מכל. אנחנו נעשה הכל כדי להשיב את החטופים חזרה הביתה. רוח הלחימה של צה״ל, מכה במלוא עוצמתה את עזה ואנחנו לא נעצור כאן. יש בה החלטיות, יש בה זעם. במהלך תקיפות רחב, אנחנו הורגים מחבלים רבים, מפקדים רבים, משמידים ומחריבים תשתיות טרור שתמכו את הפשע הנורא הזה, האכזרי הזה.

"עזה לא תראה אותו הדבר. אנחנו נגיע למצב בו מי שהנהיג את עזה, יוכה קשה, נפרק אותו. ומי שיישאר שם יבין היטב שדבר כזה לא עושים למדינת ישראל. זה יקח זמן, ונדרש לגלות אורך רוח, טוב שהלכידות והרעות איתנו כאן ביחד. אנחנו נכה מכה ניצחת באויבים שלנו, זאת המשימה שלנו היום ואנחנו נחושים מאוד להשיג אותה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    רק התורה מגינה ומצילה, ורק ברצון ה’ הכל יצליח, ולא כוחי ועוצם ידי. תשאל פשוט את היהודים…